فرخان

امروز خیلی مشکل از خواب بلند شدم

همه اش به خاطر قرص های خواب آوری است که دکترها به خوردم میدهند...

تصمیم گرفتم دیگر سرکار نروم آخر کارش هم حقوق خوبی نداشت دویست یا صد تومن اگر آخر برج هوس میکردو میداد برای دوره کارآموزی میرفتم که کارآموزی ام هم تمام شده پس دیگر نیازی نبود...

ازوقتی امتحانات تمام شده استراحت نکردم روز بعداز اتمام سرکار رفتم حالا میخواهم کمی استراحت کنم.

مادر دوستم سرطان مثانه دارد کلیه اش سنگ میسازد.نمیدانم به او چه بگویم البته دکترها که گفته اند خوب میشود اما دوستم روحیه اش را کمو بیش از دست داده...

پسر عمه ام از پایتخت آمده به زیارت ما تا هفته دیگر هم بیشتر اینجا نیست پنج شنبه شب دور همی قلیون کشیدیم آنشب احساس کردم دارم به قلیان علاقمند میشوم امان از دست پسر عمه های ناباب....

دیشب خواب مورچه ای به اسم خودم دیدم که داشتم از او مراقبت میکردم وبه آن انس گرفته بودم تعبیرش را در اینترنت زده بلا به عبارتی من از بلا ومصیبتی که به آن انس گرفتم مراقبت میکردم میشود چنین چیزی؟؟ داریم؟؟؟

اصن یه وضعی!!!!!!

میخواهم اسم مستعار برای خودم بگذارم

<< فرخان >> چطور است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد